Höstfest

Nu sitter jag här och har tråkigt igen men igår var det allt kul mammas bröder var här med sina barn och det var riktigt skoj för vi körde buzz och jag van :D sen körde vi singstar skicka miken barn mot vuxna vi van allagånger utom en men den gången dom van förtjänade dom eftersom vi alltid vinner över dom!
Sen såg jag och Angelina en as konstig film Trick or treat heter den Först var det om några som blev mördat på heloween men sen stog det tidigare tidigare helatiden och så var det några som blev varulvar och vampyrer wft! Den filmen hade absolut inget samanhang! 
Men jag tog även lite bilder på Angelina som jag tyckte blev bra vi försökte med en fläkt med fast dom korten blev inte så fina!

Vad folk har tyckt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0