Fotomaraton

Igår hade jag och fyra vännr till ett eget fotomaraton det var as kul för jag o karro hade hittat på teman endel var jätte svåra och en del var lätta vi hade 15 olika teman som vi valde mellan så det var lite jobbigt ett tag men väldigt kul att vara så kreativ som vi var. Det svåraste temat tyckte jag var serie. Själva fotomaratonet gick ut på att vi fick varsin lapp med alla 15 teman på så gick man ut och tog ett kort till varje karegori. Vi gick runt själva och inlämningen och när vi såg på varandrar bilder var helt anonym även fast man kunde lista ut vem som hade tagit vilket kort! Jog kom trea ihop med 2 andra sen kom karro på andra plats och Emelie på första plats, det var hon allt värd! Och det var väldigt skönt att vi var så lika för vi som kom trea hade fått tre poäng och karro fick 4 o Emelie 5 tror jag så det var väldigt jämt o bra! Efter detta så körde vi charader med disney låtar det var riktigt spänande och roligt där var det dock inte lika jämt men det var kul ändå! 
 
Här är några bilder jag tog och som ni säkert kommer märka så fick vi redigera bilderna i en och en halv timme innan vi lämnade in dom! 
Här har vi tema slut jag tänkte att det är slutet för henne när hon sitter inspärrad i en hage som tro mig var riktigt svår o klättra in in jag testade också det var inte det lättaste!
Här var temat isperation Jag tog den här bilden för jag är väldigt inspererar av naturen och träden och sånt nu på hösten är så fint på bild så då passade denna bilden perfekt! Först tog jag den bara för att det var fint där men sen kom jag på att den skulle passa väldigt bra till temat insperation!
Denna bilden har tema rymden! Jag tänkte att stenarna skulle representera alla planeter men eftersom jag inte visste hur många det var och vilka färger och framförallt när photoshop bara tog gult som grönt så blev det inte så lätt! Så när vi diskuterade bilderna efteråt så Hade dom en helt annan ide än vad jag hade men jag van ändå i det temat så det gjorde ingenting ;)
 

Vad folk har tyckt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0