Ullared

Nu på höstlovet har jag för första gången i mitt liv varit på ullared det var kul inte så jätte biligt som jag trodde allt skulle vara för det var nästan samma pris som på netto och sånna afärer. Otroligt att det kommer så mycket folk dit ändå folk som knäkade och putades med sina vagnar som var fulla av grejer! Jag köpte för 600 typ och det var mest lite små plåck nudlar hehe filmer kläder det var typ det. Jag åkte dit med min mormor då och vi åkte en buss resa ner dit och gick upp klockan fyra det gick bra ända tills man upptäckte att det fanns ett jobbigt bran på bussen som skulle fråga buss chaufören om allt det blir iriterande när man bara har  sovit typ 5 timmar! 
Men det var mycket trevligt ändå här komer några bilder på dom filmerna jag köpte!

Dagboken är en sån himla grym film och den kostade bara nitio kroner så jag slog till när jag ändå var i filmparadiset!
 
I spit on your grave har jag och en kompis (du vet vem du e) viljat se jätte länge så det var bra att den fanns!
Psalm 21 var en chansning en mindre lyckad sådan för den hade jätte ologiskhandlig och man ska inte se den om man är kristen för det trotsar dom lite i denna filmen säger lite av sanningen engilt min åsikt!
kram

Vad folk har tyckt
Postat av: Elin

Ställ gärna this or that frågor till mig på bloggen.

2012-11-04 @ 13:53:56
URL: http://elinkristensson.blogg.se
Postat av: Emelie

Wohoo, den ska vi kolla på snart!

Svar: Ja det är verkligen ett måste vi kan inte komma undan detta öde! Det var lite roligt för resentionerna var jätte brutal film osv sounds good to me! :)
Amanda

2012-11-06 @ 14:54:52
URL: http://timekeepspainting.blogg.se/
Postat av: Peter

Hej Amanda :)
Tycker om din blogg.
Det är Peter från kamrat här.
Hoppas vi kan lära känna varann irl.

2013-11-17 @ 23:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0