Roliga klipp

En häftig dag som denna när jag har sett tomas G:son hade jag tänkt vissa lite klipp som jag tycker är roliga. Om du inte vem vem tomas g:son är så skrev vinnar låten i euroviision för sverigen det var lite roligt att se i en sånn här liten stad ;D
1. Från Robins en väldigt bra tv serie brukar annars inte gilla talkshows men detta är något speciellt :D
2. Från famely guy jag tog med den bara för att det är prisis så jag brukar tänka när jag ska gymma ;)
3.Tillsist en hylning till min favorit komiker Johan glans :D
Jag har massa mera roliga klipp vänta bara..... ;)

Vad folk har tyckt
Postat av: Emelie

"Och när hon låg på sin dödsbädd så tittade hon upp mot mig.. ehehehe" Hahahhahaahah, han är så bäst!



sv: Du jag tänker inte röra den såsen förrän jag vet vad det är i..

2012-05-31 @ 21:36:43
URL: http://timekeepspainting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0