Mer info om mig :)

Är du kär just nu? - Nja,både&.
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Nej
Har du ett förhållande? - Nej
Om nej, varför inte? - För är trött på alla fkn players.
Hur många har du varit tillsammans med? - Vet inte.
När förlorade du oskulden? - Är oskuld,yes.
När går gränsen vid otrohet? - .
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej,faktiskt inte.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Nej
Är du romantisk? - När man har en mysig kille intill sig så visst
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej!
Är du svårflörtad? - Haha nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Mh
Vad hette din första seriösa flickvän/pojkvän? - Jacob typ? Har knappt varit tillsammans med så många,eftersom dagens ungdommar (killar) är bara players
Hur länge höll/håller det? 1½ månad..
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - Bara på skoj!
Har du lekt med någons känslor? - Nej!
Har du haft sex med över 20 personer? - HAHAHA nej!
Hur länge höll ditt längsta förhållande...? - 2 år i 2:an
Och ditt kortaste? - 1vecka lr nåt.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande. Vill bli älskad tillbaks..
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Tekniskt sätt,ja;o
Är du en bra pojk/flickvän? - Dock så blir jag svartsjuk lätt
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Simon elr nåt.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - "w" .
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?- O.O
När fick du din första kyss? - haha, de vettefan..
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - INTE FAN VET JAG?!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- Haha nej självklart inte
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Ohja!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Street,softig och mysig och pösig kille azzu :3 lite fjortisstil oxå! Fast inte player,fuck no.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Umgicks med sjukt underbara vänner!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov antagligen
Vad gjorde du för 15 min sedan? Grät.
Det sista du sa högt? "bara dra åt helvete" med gråt i rösten
Det senaste någon sa till dig: "försvinn"
Vad har du druckit idag? skit i det du
Vad var det senaste du åt? Godis
Vad var det senaste du köpte? Godis
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit
Vad är det för väder hos dig nu? Är kväll så det är mörkt o kallt kanske?
Godaste glassmaken? CHOKLAD,DAIM&JORDGUBB<3<3<3<3<3 kulglass ftw!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ne,elr ska jag gå förbi en gång till?
Sover du tungt? Inte fan vet jag
Drömmer du mardrömmar? ibland så.
Trivs du med ditt jobb? Jobbar inte,men går i skolan, och den är ju rätt, äcklig..
Favoritklädsel? Jeans,tröja,sockar,bh,trosor
Favoritlåt just nu? Wild horses
Vad ser du om du tittar till höger? vägg o massa annan skit
Vad gör dig glad just nu? Anton Börjesson,bra kille där asso..
Vad ska du göra härnäst? Sova
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Uttråkad o trött.
Favoritgodis? choklad och pimpim :3
Kläder just nu? jeans,tröja,sockar,bh,trosor
Sommarplaner? softa,gråta över att jag inte har ngn häst mer
Hur många kuddar sover du med? 4
Morgon eller nattmänniska? nattmänniska,hell yeah
Vad är viktigast för dig? min häst.
Är du kittlig? lite kanske
Snarkar du? hiihih ne..
Stjärntecken? Skorpinion
Äckligaste insekten? SPINDLAR,TVESKJÄRTAR,FESTINGAR!.
Stökigt el välstädat? inget av de
Vad längtar du mest efter just nu? ett bra liv
Är du kär just nu? Kan man inte direkt säga :)
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Nej
Har du ett förhållande? Nej :/
Om nej, varför inte? För att ödet vill som jag ;)
Hur många har du varit tillsammans med? det beror på vad man räknar som "tillsammans" Men allafall 1 XD
När förlorade du oskulden? Oskuld :/
Har du varit otrogen och om ja, varför? Skulle aldrig va det!
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Kan hända XD
Är du romantisk? - När man har en mysig kille intill sig så visst
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej!
Är du svårflörtad? Hehe nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja det har jag allt gjort
Vad hette din första seriösa flickvän/pojkvän? Oseriös Idiotsson hette han!
Hur länge höll/håller det? nästan 2 månader
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Bara på skojj
Har du lekt med någons känslor? No never
Har du haft sex med över 20 personer? 16 år legat med 20 pers...nej det tror jag icke XD
Och ditt kortaste? När jag var typ 9 10 en vecka eller något :)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Konstig fråga vem vill vara singel :O
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nix
Är du en bra pojk/flickvän? Nej tyvärr
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? min senaste pojkvän
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nix
När fick du din första kyss? förra sommaren ;)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? inte vet jag 20 någonting :)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Aldrig för vad skulle hända när vi gjort slut sen?
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Blivit bumpad
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Typ normal inte fjortis boy och inte emo inte riktigt jag ;)
Nämn något som gjorde dig glad igår: Umgicks med sjukt underbara vänner och såg på th hungry games
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov :D
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med Angelina
Det sista du sa högt? Hej :D
Det senaste någon sa till dig: Perkile
Vad har du druckit idag? Ja fanta (a)
Vad var det senaste du åt? Chips
Vad var det senaste du köpte? Chips o dricka
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun XD
Vad är det för väder hos dig nu? Ganska varmt XD
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jajamen
Sover du tungt? Alltid :)
Drömmer du mardrömmar? Ibland
Trivs du med ditt jobb? Har inget men trivs på gymnasiet med Estik media :D
Favoritklädsel? t-shirt och jeaans för det mesta :)
Favoritlåt just nu? When you say nothing at all
Vad ser du om du tittar till höger? en spegel :D
Vad gör dig glad just nu? Angelina :D
Vad ska du göra härnäst? Borsta tänderna
Höger el vänsterhänt? Höger :D
Humör just nu? Trött
Favoritgodis? Gillar mest chips o choklad o kakor ;D
Kläder just nu? pyamas
Sommarplaner? Åka till ungerna sånt här skol projekt och kanske och jag verkligen hoppas jag får sommar jobb!
Hur många kuddar sover du med? 2 :D
Morgon eller nattmänniska? Natt helt klart :D
Vad är viktigast för dig? Dom som står mig närmast
Är du kittlig? Nej inte mkt!
Snarkar du? Nej :D
Stjärntecken? Lejon så akta dig ;)
Äckligaste insekten? Ingen aning
Stökigt el välstädat? Stökigt
Vad längtar du mest efter just nu? Få pengar så jag kan köpa en systemkamera

Vad folk har tyckt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0