Skolutflykt yey

Idag har vi haft skol utflykt gud vad kul det var haha not! ;)
Det var jag och tre till satt i  ett bås och hade det långtråkigt för det enda som fanns att göra var brännboll och dom tyckte säkert att alla tycker det är kul men det är inte kul alltid står ju mest bara stilla,skuter och springer runt!
Sämsta skolutflykt jag nånstinn varit på! Även ast det var roligt att sitta o prata med plareningen som lärarna hade gjort sög rätt mycket sen fick vi gå typ vid tolv så det kännde som en väldigt värd dag!
när jag och emelie hade gått den långa vägen var vi tröta och gick in på jysk och där fick vi inte direkt ett trevligt bemötande dom sa gå härifrån detta är ingen lekstuga detta är en affär "Jasså det är det" kände jag mig tvungen att säga! Säger dom så till alla kunder som vill prova saker okså eller :O
Betyg på dagen:

Vad folk har tyckt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0