Midsommar

För ett tag sen så var det midsommar och jag  hade väldigt trevligt! Jag var med mina kära kompisar i blomberg och vi såg på film tarzan och pretty woman jag tyckete dom var riktigt bra specielt pretty woman jag har aldrig sett den och det var väldigt synd att jag har missat den en film klart värd att köpa och som man måste se inann man dör! 
Sen stekte vi korv åt jordgubbar med glass och pratade en hel del.
Närsta dag vaknade jag av att karro kastade en kudde på mig hehe inte så trevligt alltid men jag måste erkänna att det var lite roligt ändå. När karro hade åkt typ vid två frånn blombergshamn så skulle jag och emelie gå hem och såklart så började spö regna en ny vänern bildades i mina skor hehe men det var mysigt att komma in och se på 5 timmar med en serie som hette sakve som jag mycket väl tyckte om :)
Ha det så bra 
/Amanda

Vad folk har tyckt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0