Filmning

Idag har jag haft en helt värdelös dag i skolan som hela veckan känns det som för vi har gjort klart allt i alla ämnen jag har bara matte kvar och det var sista lektionen idag så det skall bli spänande att se hur det blir nästa vecka.
Så när vi inte hade något att göra grejade vi med våran film vi har gjort i mediaproduktionen det är av romeo o julia döds scenen som blir rolig nr vi ser på den hehe men det var faktiskt en riktigt rolig uppgift även fast man var lite trött när vi hade filmat en hel helg!


Vad folk har tyckt
Postat av: Emelie

Våran film kommer bli så underbart bra!



sv: Haha ja, det är awesome! Alltihop är awesome, han är awesome ;) Älskar "I'm out of control" i Don't stop me now, hahaha!

2012-06-09 @ 16:51:13
URL: http://timekeepspainting.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Ja jag va medveten om det ;) Gillar den frasen så varför inte använda den när bilden föreställer en minnessten?

Haha jaa, han är ju underhållning! Jävligt skicklig sådan, jag skulle aldrig kunna göra de där charaderna så snabbt och utan att sjunga med i texten samtidigt x)

2012-06-09 @ 22:01:00
URL: http://timekeepspainting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0