Amanda Listar: Irriterande saker

Hej idag ska jag lista irriterade saker på bloggen, jag stavade dock fel på bilden men det gör nog inte så mycket hoppas jag :)

1. När man köper en telefon och man inte kan ladda ner hälften av apparna som man vill ladda ner!
2. När blir glad att det står juice i kylen och sen är det bara en slatt.
3. Reklam på spotify 
4. När skolan jämt lagar god mat så lägger dom i massa ost i! 
5. När man vill veta något fort och man inte får det! 
6. När folk svarar med :P smile 
7. När internet hackar
8. Bussar som inte kan hålla tiden när man har bråttom 
9. när man hittar ett perfekt ställe att ta kort på och man inte har någon kamera eller att man får en suddig bild

Undrar varför jag känner mig så negativ idag ;) Vet att det är ilandsproblem men det får gå ändå!

Vad folk har tyckt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0