Amanda Listar: Pinsamma ögonblick

Fy vad jag hatar när det blir pinsam tysnad eller när man har gjort något pinsamt nu tänkte jag lista några pinsamma saker eller sånna saker man skäms över det beror ju på hur man tolkar det!

1. När man pratar om någon så är det personen bakom en 
2. När man hälsar på hoss någon kompis och man får äcklig mat även fast det finns bara typ 3 saker jag absolut inte kan äta så är det jämt det det brukar bli hoss folk det e lite typiskt ;)
3. När man ska köpa något så kommer man på i kassan att man inte har med sig plånboken.
4. Om man råkar tappa sin talrik i matsalen. Det har ju som tur va inte hänt mig men jag kan bara tänka mig hur pinsamt det skulle vara!
5. Jag som inte är så diskret av mig och ska leta efter någon kollar länge ifall jag kan hitta den jag letar efter och sen är det någon som reagerar att jag sitter och kollar ditåt ganska länge inte en sån skön kännsla det!
6. och tillsist en klasiker rapa eller släppa sig när det är knäpptyst!

finns säkert mycket mera pinsamma händelser men det är inget som jag kan komma på nu :)


Vad folk har tyckt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0