Amanda Listar: Överskattade saker ;)

Som ni kanske märkt hade jag tänkt börja med Amanda listar för att göra det lite roligare :)
1.Godis tycker jag är väldigt överskattat för det är inte så gott igentligen
2. Facebook det är inte så himla bra det finns så mycket att störa sig på där!
3. Zlatan han måste jag ta upp nu i fotbools tider det skrivs himla mycket om han och när man var liten var han den första fotbollsspelaren man oftast kom att tänka på även fast han inte gör så bra ifrånsig tycker jag!
4. Midsommar visst det var nog väldigt stor högtid förr men nu är det väl inget speciellt ändå ska det firas lagas god mat och allt möjligt!
5. Remember me Jag hörde massa Possetiva saker om denna film så jag var jätte taggad på att se den men sen när jag såg den tänkte jag den här var ju helt onödig att se på!

Vad folk har tyckt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0