Grattis

Idag ska jag fira en kompis som fyller 17 år (hoppas jag har rätt nu hehe) jag har köpt en bok till henne eftersom hon älskar att läsa trots alla hinder med pengar :)
Efter det så ska jag åka hem till emelie och karro som jag har saknat vi har inte sets på hela lovet!
Jag kommer dock missa big brother men det är ju inget tort problem jag hoppas Angelina kan berätta hur det gick och vem som åkte ut :)
ha det bra!
Denna boken köpte jag till Hanna hoppas verkligen inte hon har läst den! :)

Vad folk har tyckt
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

lite väl långt, men ah, är de runt 30 som kommenterar så får det bli så :)

Har du några planer för i sommar? :)



Hoppas du får en lysande dag!

2012-04-09 @ 15:10:36
URL: http://mezei.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Jadå, två är vi i alla fall ;)

Haha, den är trevlig!

2012-04-09 @ 18:52:05
URL: http://timekeepspainting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0