En lugn dag

Idag så har jag tagit det lungt efter 4 händelsrika dagar med mycket skoj!
Har dock ett problem kvar jag måste hitta en billig presentför skall på födelsedagsfests typ och vet inte vad jag skallge för något och efter 2 dagar med angelina har jag gått från 600 till 50 kroner så det är inte så bra!

Jag måste även tipsa om ett par hörlurar jag köpte på clase olssons för bara 80 kronor som är så himla super mycket bättre än mina förra som kostade några hundra! Exibel heter dom :D

Ni skall få en bra låt att lyssna på med :D

Ha det bra puss på er alla!

Vad folk har tyckt
Postat av: Emelie

sv: Det kan diskuteras om DU är underbar.

Du måste känna dig rik nu alltså ;)

2012-04-05 @ 00:11:53
URL: http://timekeepspainting.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Diskuterar du med dig själv så visst, då går det fort. Diskuteras det med någon annan går det också fort eftersom du blir överkörd med argument med en gång ;)

Nej herregud, varför skulle du ha behövt det för?

2012-04-05 @ 20:58:09
URL: http://timekeepspainting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0