The typical Amanda

Nu har jag äntligen komit igång med foto2 det ska bli riktigt kul för man nästan genom led dom upgifterna vi fick av vår förra lärare. Men men vi hade det roligt ändå.....eller så är jag ensam om det! 
Denna uppgift gick ut på att man skulle förklara sig själv och då hjälpte Emelie mig och ta kort och karro hjälpte mig med klänningen, bra att man har sånna bra vänner som kan hjälpa till ;) 
Här är bilden allafall fast det är dock inte den jag ska lämna in men den blev så bra ändå så jag laddar upp den här för hela världen istället! 
 
 

Vad folk har tyckt
Postat av: Emelie

Jag tror allt vi hade roligt allihop i Foto 1, kanske inte så mycket tack vare uppgifterna vi fick men allt utöver det ;)
Bilden blev ju riktigt nice! Har knappt sett de bilderna för jag tänkte inte på att föra över de jag tog på dig, bara de du tog på mig x)

Ljus och kärlek till dig också!

Svar: Ja det hoppas jag jag hade så kul det gick att ha ;) Hoppas du kan vara med fler lektioner så kan vi har riktigt skoj ett år till ;) hihi jasså vilken tur att jag laddade up den här då! Ja den blev allt riktigt bra riktigt nöjd! :) Åh vad snällt tack!
Amanda

2012-09-10 @ 22:08:56
URL: http://timekeepspainting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0