Nya skooor

Hej idag har jag varit och köpt nya skor för att det gick inte ha mina converse jag köpte för några år sedan!
Det sörjer jag stort! Men nu är det tid för att vända blad och jag har köpt ett par Rebel kanske inte så känt märke men spelar roll dom var väldigt sköna att gå i efter man har gått i converse som käns som att gå på en träbit hela dagen. Jag köpte skorna på min favorit skoaffär det är skokanonen kanske låter som värsta dåliga företaget men det är det verkligen inte det finns mycket skor att välja på (som är snygga) och dom är väldigt biliga man kan få ett par skor för 50 kr så kärlek till dom!
Mina nya skor

Vad folk har tyckt
Postat av: zandrajonsson ★

sv: tack så mycket, va roligt att höra :)

Jag kan inte heller så mycket, det är inte jag som har gjort själva designen men jag tala om hur jag ville ha den :D

2012-03-25 @ 13:49:11
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0