måndagar suger...något XD

Ja rubriken säger väl allt jag hatar verkligen måndagar dels för att det är måndag och att man inte har helg längre och dels för att vi har bara en bra lektion på hela dagen när vi slutar 4 så det är ganska surt!
Idag har jag även köpt en ny mobil sladd för min nuvarande mobilsladd laddar inte så jag hoppas det är problemet annars har jag slösat bort 80 kronor på det.
Om ni funderar på att skaffa denna Galaxy 5 så är inte det ett tips min är seg och höll bara i ett halv år som värkar vara typiskt när det gäller toutch mobiler :/
Hoppas denna underbara mojäng är lösningen på mitt problem :)
Ha det så bra kram Amanda

Vad folk har tyckt
Postat av: anilorak

sv hahah jomen menart!

men oj oj oj, sexig bild på dig och emelie i headern! Tycker det är kul att alla vi har blogg nu hihi :D

2012-03-26 @ 19:56:48
URL: http://anilorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0