You light up my life

dom här dagarna jag inte har bloggat har jag varit med Angelina och jag undrar varför händer det alltid något knäppt när jag är med henne fulla gubbar vill bjuda oss på sprit och vi råkade spela upp busvisling vid några utläningar som sdan vinkade as mycket osv det är som ett litet äventyr varje gång haha ;) 
Vi åkte åken till göteborg och shoppade lite jeans och tröjor och sånt sen  var jag i skövde idag och vi åt på bake off det var verkligen jätte gott det är ett tips imorgon kanske jag lägger upp bilder på när vi provade ytterst fina glasögon ;)
 
Imorgon blir det mer kul då ska jag träffa mina awesome vänner och fira midsommar vi ska ha det almänt mysigt och äta jordgubbar vi har planerat sååå mycket vi ska göra på midsommar men jag undrar om det kommer bli gjort ;)
 
hoppas ni märkte hur vitsig jag var med denna bilden ihop med rubriken ;)
kram på er alla!

Vad folk har tyckt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0